Forum www.zarzadzaniedum.fora.pl Strona Główna www.zarzadzaniedum.fora.pl
ZARZĄDZANIE DZIENNE UZUPEŁNIAJĄCE MAGISTERSKIE


Marketing Międzynarodowy gr pani Zielińskiej
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zarzadzaniedum.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Przedmioty 1 sem / Marketing międzynarodowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Angelika Czarnota




Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 14:06, 31 Sty 2012    Temat postu: Back to top

były dwa testowe wielokrotnego wyboru pierwsze dotyczyło przyczyn internacjonalizacji przedsiębiorstw wg rodzaju korzyści tj. tabelka na, drugie dotyczyło cech reklamy hiszpańskiej, a opisowe z tego co pamiętam wyjaśnić pojęcia marketing wielonarodowy, strategia adaptacji produktu/rozszerzenia komunikacji i podać przykłady, kiedy różnicuje się markę(coś w tym stylu), zewnętrzne czynniki standaryzacji cen tj. a i ost jesteś producentem blachy zaproponuj najdłuższy kanał dystrybucji na rynek zagraniczny

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Marta Palikot




Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 18:55, 31 Sty 2012    Temat postu: Back to top

dzisiaj było: testowe dotyczące reklamy w Belgii oraz strategi cenowych, definicje-strategia indywidualizacji, wzorzec kaskady, glokalizacja, fazy zycia produktu z punktu widzenia innowatora, orientacja geocentryczna, 3 przykłady marketingowych działan adaptacyjnych i tyle pamiętam;)

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Karolina Trojanowska




Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Śro 11:05, 01 Lut 2012    Temat postu: Back to top

dzis mielismy reklama w Chinach i orientacja policentryczna - testowe, pojecia:
marka własna, dylemat etno - e..., strategia innowacji produktu, ograniczenia standaryzacji globlnej, i cos o politycznej organizacji przedsiebiorstwa


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Barbara Kułak




Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Śro 14:18, 01 Lut 2012    Temat postu: Back to top

nasza grupa miała:czynniki sprzyjające standaryzacji, korzyści dla przedsiębiorstwa stosującego wiele marek na jednym rynku, orientacja etnocentryczna z przykładem firmy, pojęcia: wzorzec kaskady, e-tailing, kultura wysokokontekstowa i w zamkniętych było pytanie odnoście czynników adaptacji ceny a drugie coś o Belgii jacyś eurokonsumenci

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Katarzyna Piekarska




Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Śro 14:30, 01 Lut 2012    Temat postu: Back to top

na dzisiejszej poprawie: wady i zalety produktu anonimowego, przyczyny adaptacji wymuszonej, elementy mikro otoczenia przedsiębiorstwa, pojęcia: nisza globalna, marketing eksportowy, przyczyny proaktywne, testowe - orientacja policentryczna i kultura niskokontekstowa.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kinga Bucior




Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Śro 14:43, 01 Lut 2012    Temat postu: Back to top

na 1 terminie:
testowe: reklama w Chinach, orientacja politentryczna
otwarte:
1. Wymienić rodzaje ryzyka politycznego
2. Bariery standaryzacji
3. Innowacja produktowa
4. Wyjaśnić pojęcia: marka własna- na jednym rynku; jakiś dylemat epic coś tam, nie pamiętam


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Bartosz Mach
Administrator



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rz / C 12

 PostWysłany: Wto 15:37, 07 Lut 2012    Temat postu: Back to top

poprawka kolokwium jest 15.02.2012 o godz 11:40 w P 11
info ze strony Zielińskiej Smile

p.s. ona chyba to po pijaku pisała bo na stronie niby jest 15.01.2011 ale to pewnie pomyłka z jej strony Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zarzadzaniedum.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Przedmioty 1 sem / Marketing międzynarodowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach