Forum www.zarzadzaniedum.fora.pl Strona Główna www.zarzadzaniedum.fora.pl
ZARZĄDZANIE DZIENNE UZUPEŁNIAJĄCE MAGISTERSKIE


tamatyka zajęć na ćw nr 6 tj. 15.12.2011

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zarzadzaniedum.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Grupy / c7
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
joannamendrala




Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 18:36, 10 Lis 2011    Temat postu: tamatyka zajęć na ćw nr 6 tj. 15.12.2011 Back to top

na zajęcia 6 każdy ma mieć przygotowany konspekt.
Poza tym dziele grupę na 5 zespołów i każdy zespół ma opracować poszczególną dyscyplinę w ramach koncepcji uczącej się.

1-6 I dyscyplina (Mistrzostwo osobiste)
7-12 II dyscyplina (Myślowe modele działania)
13-18 III dyscyplina (Wspólna wizja przyszłości)
19-24 IV dyscyplina (Zespołowe uczenie się)
25-31 V dyscyplina (Myślenie systemowe)

Każda osoba konspekt przygotowuje w ramach przysługującej mu dyscypliny.

Wystąpienie grupy ma się składać ze wstępu (co to jest za dyscyplina - pojęcie), do czego się odnosi, warunki istnienia, założenia itp ( to są przykładowe elementy). Ma to być krótkie, zwięzłe i na temat, tak aby każda grupa mogła zaprezentować swoje dyscypliny. Króciutko co to za dyscyplina, założenia itp.

Uwaga: ma to być napisane w języku zrozumiałym dla grupy, która będzie z tego pytana w czasie Waszego wystąpienia!
W ramach grupy trzeba się podzielić tym czym mówicie tj. 1 osoba wyjaśnia co to jest, druga założenia, trzecia warunki istnienia i tak po kolei. Jest Was po 6 osób każdy ma mieć coś do powiedzenia zgodnie z zasada obowiązującą na ćwiczeniach.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
joannamendrala




Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 20:32, 24 Lis 2011    Temat postu: zmiana w ćwiczeniach na 15.12. Back to top

zmianie ulega forma przygotowania wystąpień każdej grupy na temat przydzielonych dyscyplin.

Każda grupa ma określoną dyscyplinę i każda osoba ma wiedzieć o tej dyscyplinie wszystko i każdy ma zabrać głos w dyskusji.

Nie będzie wyróżnienia na założenia, charakterystykę itp.

Każdego obowiązuje ta sama porcja wiedzy na temat danej dyscypliny.

na zajęciach na środku będzie występować jednocześnie tyle osób ile jest w danej grupie opracowującej daną dyscyplinę.

W czasie Waszego wystąpienia dr Bal-Woźniak będzie zbierać i oceniać Wasze konspekty.

Wszelkie pytania proszę kierować na forum ale nie dzień przed zajęciami, gdyż wówczas nie odpowiadam.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Mariusz Makara




Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Sob 18:07, 10 Gru 2011    Temat postu: Back to top

Typowe pytanie.. a z jakiej książki ?? Nie proszę żeby mi tu ją ktoś skanował i wrzucał, bo podejdę sobie do czytelni i sam sobie skseruje, tylko jak ktoś wie, to niech napisze która to ma być Smile


A z tego co zrozumiałem, to mamy sobie stać na środku całą grupą i tak jakby referować ten temat w te 6 osób i każdy ma coś gadać ?? A co będzie jak mimo swojej nieograniczonej wiedzy ktoś mimo wszystko czegoś nie będzie wiedział?? Ona będzie zadawała pytania dodatkowe, czy to co powiemy to powiemy??


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
joannamendrala




Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Nie 18:57, 11 Gru 2011    Temat postu: Back to top

książka pt. Piata dyscyplina
P. Senge


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Magda Podczasi




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: C13

 PostWysłany: Pon 20:00, 12 Gru 2011    Temat postu: Back to top

Z której pozycji powinno się skorzystać:

Peter M. Senge "Piąta dyscyplina: teoria i praktyka organizacji uczących się"
Kraków 2006: Oficyna Wydawnicza- Wolters Kluwer Polskie

Peter M. Senge "Piąta dyscyplina: meteriały dla praktyka jak budować organizację uczącą się", Kraków 2002: Oficyna Ekonomiczna

Dziś byłam w czytelni i objętościowo jest różnica:P


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Katarzyna Łazorko




Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 20:13, 13 Gru 2011    Temat postu: Back to top

z tej pierwszej RazzP

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Katarzyna Łazorko




Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 20:22, 13 Gru 2011    Temat postu: Back to top

Poniżej umieszczam informacje na temat mistrzostwa osobistego dla osób 1-6. Wiem że każda osoba ma zająć głos w dyskusji i umieć wszystko ale może będzie lepiej jak każdy będzie wiedział co powiedzieć więc proponuję taki podział .

osoba 1- od słów "w koncepcji..." do "co oznacza traktowanie..."
osoba 2- od słów "co oznacza traktowanie" do "a jednak na aspirujących..."
osoba 3- od słów "a jednak na aspirujących..." do "Ponadto wizja osobista"
osoba 4- od słów "ponadto wizja osobista..." do "Bardzo często bowiem..." (w 4 od końca akapicie)
osoba 5- od słów " bardzo często bowiem..." do "innym źródlem..."
osoba 6- od słów " innym źródłem..." do KOŃCA

TO JEST TYLKO MOJA PROPOZYCJA ŻEBY POTEM NIE BYŁO JAKICHŚ ZASTOJÓW. KAŻDY OCZYWIŚCIE MOŻE SWOJĄ CZĘŚĆ POWIEDZIEĆ NA SWÓJ SPOSÓB
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Magda Podczasi




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: C13

 PostWysłany: Sob 19:34, 17 Gru 2011    Temat postu: Back to top

jak u Was przebiegały te zajęcia? podzieliła na 5 grup i była wymiana zdań każdej dyscypliny na środku czy jakaś ogólna "dyskusja" z ławek?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zarzadzaniedum.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Grupy / c7 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach